Mam na imię Ruth Macarthaigh i jestem z Co louth w Irlandii .

 Jako katolik nigdy nie uważałam że można mieć bliską relacje z Bogiem . Straciłam zaufanie do kościoła i jako nastolatek zaczęłam myśleć i wierzyć że obrazek Boga który mi pokazywano był zły i że nie było Boga .

 Przeprowadziłam się do stolicy Irlandii kiedy miałam 17 lat . Poznałam i zakochałam się w Dave . Byliśmy bardzo szczęśliwi i za 10 lat kupiliśmy dom . Jeździliśmy na wakacje. Mieliśmy miłe i szczęśliwe życie . 

Moje małżeństwo się rozpadło bo był nie wierny i ja byłam załamana . Dale go bardzo kochałam i zostawienie go , sprzedanie domu i i przeprowadzenie się do domu rodzinnego było trudne dla mnie .


Myszlałam ze nie uda mi się pogodzić z rozstaniem ale z pomocą moje rodziny udało się . 

2 lata później poznałam Seana . Nie mogłam w to uwierzyć ! Kochaliśmy siebie , kupiliśmy dom , zaręczyliśmy się , planowaliśmy założyć rodzine i cieszyłam się jak myślałam o swojej przyszłości .

 Sean zmarł w wypadku samochodowym, jak byłam w ciąży już 6 miesięcy. Byłam załamana . Urodziłam syna Seana 3 miesiące po tym jak jego tata zmarł .

Uczestniczyłam w grupie żałobnej.Odwiedzałam grób ale nie czułam w sercu spokoju,bo byłam ateistą .I aż po 2 latach poczułam się trohaj lepiej .

 Moja relacja z rodziną Seana się rozpadła . Opuściłam dom , meble i przeniosłam się z powrotem do domu rodzinnego . I miałam nadzieje że się polepszy ale było gorzej . Poddałam się . Straciłam Dave i dom w Dublinie , Seana i mój drugi dom . Nie rozumiałam dlaczego mi sie to przytrafiło .


Straciłam wiarę w życie ale musiałam być przy moim synie nawet jeśli byłam bardzo nieszczęśliwa . 

   Po raz pierwszy od 20 lat modliłam się do Boga i Go wyzywałem bo byłam bardzo zła . Dotknęłam dna ale ! Niewiedziałam że moje życie się tak szybko zmieni na lepsze .

   Kila dni później rozmawjłam z osobą która wierzyła w Boga . Powiedziała mi że jeśli chce wieżyć w Boga i poznać Go muszę się Go zapytać czy istnieje . Tego wieczoru powiedziałam coś takiego: ,, Jeżu proszę wejdź do mojego życia ."  

Przeciągu kilku dni zaproszono mnie na specjalne spotkanie . Tam było dwóch facetów którzy mieli Biblie i mówili nam dlaczego Jezus przybył na świat i dlaczego umarł . Rozmawiali o prawdziwej miłości którą Jezus nam daje .

 Miałam 36 lat i po raz pierwszy słyszałam Ewangelie w taki sposób . Ewangelia znaczy dobre wieści .


I słyszymy złe wieści : wszyscy grzeszymy .Kiedy umrzemy będziemy ukarani .

  Te dobre wieści są jeśli wierzysz że Jezus to Bóg , i był ukarany na krzyżu za nas , poproś Go o przebaczenie i żyj życiem dla Niego .Jezus nam przebaczy . Przebaczy nam wszystkie grzechy w przyszłości teraźniejszości i przeszłości . 

   Myślałam o wszystkich złych rzeczach które zrobiłam i wiedziałam że jestem winna . Jeśli umrę pójdę do piekła . 

  Zaczęłam się modlić i prosiłam o przebaczenie . Jezus usłyszał moją modlitwę i odpowiedział . Wszystko zaczęło się szybko zmieniać . Zaczęłam czytać Biblię . Rozumiałam ją i rozumiałam życie . Jezus zaczynał mnie zmieniać . Miałam  spokój w swoim sercu . Moje problemy wydawały się mniejsze . Poszłam do lokalnego  ewangelickiego kościoła . Był wygodny i dobrze się czułam .Bóg mnie zmieniał. Nie chciałam złe myśleć i robić złe rzeczy .


Bóg naprawił moje zerwane relacje . Pomóg mi w trudnym czasie . Nie boję się że umrę ,bo wiem że pójdę prosto do Boga . Moje życie nabrało sensu . Bóg mnie kocha i kościół mnie kocha.

  Dużo się zmieniło od tamtego czasu . Moja wiara rośnie codziennie . Poznałam wspaniałego faceta i,dobrego ojca dał mojego syna . Wzięliśmy ślub. Rosłam jako chrześcijan . Byłam zaangażowana w pracy z dziećmi i kobietami . Mój mąż i ja poszliśmy na studia biblijne i teraz jesteśmy w innym mieście . Pomagamy w innym kościele . 

  Wszyscy powinnismy być uratowani . Jezus jest Zbawicielem . Potrzebowałam Go jako Zbawiciela . Ty potrzebujesz Go jako Zbawiciela . Jestem szczęśliwą że Jezus pozwoliw na te trudne chwile bo On użył je żeby zwrócić moją uwagę i żeby mnie uratować . Pokazał mi jaka niedobra była i jaki dobry jest Jezus i jak bardzo mnie kocha .


Kochał mnie bardzo i kiedy był na krzyżu .Poniósł cała karę którą ja powinnam dostać . Uratował mnie.


 Proszę pomysł . 

Zechciej wiedzieć i wierzyć że kiedy grzeszysz wobec innych , też grzeszysz wobec Boga . Jezus nie zapomina . Potrzebujesz Jego wsparcia i przebaczenia. 

Mam nadzieje że te części z Biblii ci pomogą : 


Albowiem łaską jesteście zbawieni przez wiarę , i to nie jest z was , dar to Boży jest .                                             BIBLIA  Efezjan 2:8-9


  Ale Bóg dał dowód swojej

 wielkiej miłości do nas:

 Chrystus oddał za nas życie,

 gdy byliśmy jeszcze grzesznikami!

 BIBLIA Rymian 5:8


 Albowiem tak Bóg umiłował świat, że Syna swego jednorodzonego dał, aby każdy, kto weń wierzy, nie zginął, ale miał żywot wieczny.

 BIBLIA Ewangelia Jana 3:16 . 

Comments